Prime Hotel
0%
palm palm

Reservations & Cancelation Policy

Ամրագրման քաղաքականություն.

Համարի ստացումը՝ ժամը 14։00-21։00 համարի հանձնումը՝ ժամը 11։30-ին։

Վաղ մուտքը կամ ուշ դուրս գալը կախված է համապատասխան օրը սենյակի առկայությունից, որը պետք է վերահաստատվի Ընդունարանի աշխատակիցների հետ:

Պրեմիում բիզնես արտոնություն ունեցող հյուրերի համար գործում է (24:00) մուտքի և ելքի ճկուն քաղաքականություն՝ կախված համարների առկայությունից:

Թեժ սեզոնի համար ամրագրման բոլոր վճարումները ետ վերադարձի ենթակա չեն:

Համարի ամբողջական արժեքը կգանձվի առավոտյան ժամը 07:00-ին մուտքի կամ ժամը 15:00-ից հետո դուրս գալու պահին:

Բոլոր հյուրերի համար պարտադիր է ներկայացնել անձը հաստատող վավեր փաստաթուղթ համար մուտք գործելուց առաջ. Օտարերկրյա հյուրերի համար որպես անձը հաստատող փաստաթուղթ է ընդունվում վավեր անձնագիրը, վարորդական իրավունքը, իսկ տեղի հյուրերի համար՝ վավեր անձը հաստատող փաստաթուղթը։

Հյուրանոց այցելող հյուրերը պետք է լինեն առնվազն 18 տարեկան:

Խնդրում ենք նկատի ունենալ, որ հյուրի գրանցումնից հետո կատարված ցանկացած փոփոխություն կարող է հանգեցնել գնային փոփոխության  և/կամ պահանջել չեղարկման վճարների վճարում:

Ամրագրման պահին երաշխավորված վճարման ձևով կատարված ամրագրումների դեպքում սենյակները Ձեր տրամադրության տակ են են մինչև հյուրանոցից  դուրս գրման ժամը (23:00)

Ամրագրման պահին չերաշխավորված վճարման ձևով ամրագրումների դեպքում սենյակները պահվում են մինչև ամրագրման կանոնների համաձայն չեղյալ համարելու սահմանված ժամանակը:

Եթե ​​հյուրանոցում լինի անկանխատեսելի իրավիճակ, այն է՝ հյուրերի համար չեն գտնվի ազատ սենյակներ՝ ամրագրման խնդիրներով պայմանավորված, ապա Փրայմ Հյուրանոցը`անկախ իր վարած քաղաքականությունից, պարտավորվում է հյուրերին ապահովել կացարանով՝ նշված օրերի համար կամ տրամադրել վճարման ամբողջական վերադարձ։

Դեպոզիտային քաղաքականություն.

Անհատական վճարում

Յուրաքանչյուր հյուր, ով ցանկանում է ամրագրել սենյակ Prime Hotel-ում, ամրագրումը հաստատելու համար պետք է նախապես վճարի ընդհանուր գումարի 40%-ը: Նախավճարը կարող է կատարվել վավեր վարկային քարտով, բանկային փոխանցումով կամ կանխիկ:

Մնացած գումարը գանձվում է Prime Hotel ժամանելուց 3 աշխատանքային օր առաջ:

Խմբային վճարում

Յուրաքանչյուր Խումբ, ով ցանկանում է ամրագրել սենյակ Prime Hotel-ում, ամրագրումը հաստատելու համար պետք է նախապես վճարի ընդհանուր գումարի 40%-ը: Նախավճարը կարող է կատարվել կրեդիտ քարտով կամ ուղղակիորեն բանկային հաշվին հաշիվ-ապրանքագրի դուրս գրման միջոցով։: Մնացած գումարը գանձվում է Խմբային այցի պայմանագրով և/կամ Առաջարկով սահմանված պայմաններով:

  

Կորպորատիվ հյուր.

Կորպորատիվ հյուրն այն անձն է, որն օգտվում է Prime Hotel ծառայություններից՝ Admiral Hotel-ի և ընկերության կամ այլ բիզնես կազմակերպության միջև կնքված պայմանագրի հիման վրա:

Յուրաքանչյուր կորպորատիվ հյուր, ով ցանկանում է ամրագրում կատարել Admiral Hotel-ում, պետք է նախապես վճարի ընդհանուր գումարի 45%-ը՝ ամրագրումը հաստատելու համար: Ավանդը կարող է վճարվել կրեդիտ քարտով կամ բանկային հաշվին փոխանցմամբ կամ վճարման այլ վավեր եղանակներով: Մնացած գումարը գանձվում է Կորպորատիվ պայմանագրով և/կամ Առաջարկով սահմանված պայմաններով:

Չեղարկման/Չներկայանալու քաղաքականություն.

  • Հյուրին թույլատրվում է փոփոխել/չեղարկել ամրագրումը էլեկտրոնային փոստով կամ ֆաքսով
  • Ժամանման ամսաթվից առնվազն 7 օր առաջ. Չեղարկման դեպքում վճարներ չեն գանձվում, և կատարվում է ամբողջ գումարի ետ վերադարձ
  • Ժամանման օրվանից առնվազն 5 օր առաջ – վերադարձվում է ընդհանուր գումարի 70%-ը:
  • Ժամանման ամսաթվից առնվազն 48 ժամ առաջ – վերադարձվում է ընդհանուր գումարի 30%-ը:
  • Եթե ​​առանց տույժի ամրագրման չեղարկման ժամանակը անցել է, ապա բռնագանձման ենթակա գումարը կազմում է 100%: Կարող են կիրառվել լրացուցիչ վճարներ և հարկեր:
  • Փոխհատուցման քաղաքականությունը հիմնված է գանձման ենթակա ամբողջ գումարի վրա, այլ ոչ թե հաստատելու համար կանխավճարված 40%-ի վրա։
  • Ապացուցված մահվան կամ դժբախտ պատահարների դեպքում գումարի վերադարձը կարող է տրվել Գլխավոր տնօրենի և/կամ Ընդունարանի աշխատակցի հայեցողությամբ:
  • Այն դեպքում, երբ հյուրը ժամանում է հաջորդ օրը համար մուտք գործելու ժամից առաջ (ժամը 11:00), ապա նախորդ գիշերվա համար գումարը կգանձվի ամբողջությանբ՝ կախված սենյակի ամրագրված կատեգորիայից, իսկ մնացած ժամանակի համար սենյակի ամրագրումը վավեր է: Այն դեպքում, երբ հյուրը ժամանում է հաջորդ օրը սենյակից դուրս գալու ժամից հետո՝ հետո (ժամը 11:00), ապա ամրագրումը ամբողջությամբ կորում է։

 Խմբային ամրագրումներ.

  • Խմբին թույլատրվում է փոփոխել/չեղարկել ամրագրումը էլեկտրոնային փոստով կամ ֆաքսով
  • Ժամանման ամսաթվից առնվազն 45 օր առաջ. չեղարկման վճարներ չեն գանձվում, և ընդհանուր գումարը վերադարձվում է:
  • Ժամանման օրվանից առնվազն 30 օր առաջ – վերադարձվում է ընդհանուր գումարի 70%-ը:
  • Ժամանման օրվանից առնվազն 15 օր առաջ – վերադարձվում է ընդհանուր գումարի 30%-ը:
  • Եթե ​​առանց տույժի չեղյալ հայտարարելու ժամանակն անցել է, ապա գանձման ենթակա գումարը կազմում է 100%: Կարող են լինել լրացուցիչ կիրառելի վճարներ և հարկեր:
  • Փոխհատուցման քաղաքականությունը հիմնված է գանձման ենթակա ամբողջ գումարի վրա, այլ ոչ թե հաստատելու համար կանխավճարված 40%-ի վրա
  • Ապացուցված մահվան կամ դժբախտ պատահարների դեպքում գումարի վերադարձը կարող է տրվել Գլխավոր տնօրենի և/կամ Ընդունարանի աշխատակցի հայեցողությամբ:
  • Այն դեպքում, երբ Խումբը ժամանում է նախապես հաստատված ժամանման հաջորդ օրը՝ նախքան սենյակից դուրս գալու ժամը (ժամը 11:00), ապա մեկ գիշերվա համար վճարը ամբողջությամբ կգանձվի՝ամրագրված սենյակի կատեգորիայի հիման վրա, իսկ մնացած ժամանակի համար ամրագրումը վավեր է, եթե Խմբային պայմանագրով  այլ բան սահմանված չէ։ Այն դեպքում, երբ Խումբը ժամանում է դուրս գալու ժամին հաջորդող օրը (11:00), ամրագրումը ամբողջությամբ կհամարվի անվավեր, եթե այլ բան սահմանված չէ Խմբային պայմանագրով:

 Կորպորատիվ ամրագրումներ.

  • Հյուրին թույլատրվում է փոփոխել/չեղարկել ամրագրումը էլեկտրոնային փոստով կամ ֆաքսով
  • Ժամանման ամսաթվից առնվազն 10 օր առաջ. չեղարկման վճարներ չեն գանձվում, և ընդհանուր գումարը վերադարձվում է:
  • Ժամանման օրվանից առնվազն 5 օր առաջ – վերադարձվում է ընդհանուր գումարի 70%-ը:
  • Ժամանման ամսաթվից առնվազն 48 ժամ առաջ – վերադարձվում է ընդհանուր գումարի 30%-ը:գանձման ենթակա գումարը կկազմի 100%: Կարող են լինել լրացուցիչ կիրառելի վճարներ և հարկեր:
  • Փոխհատուցման քաղաքականությունը հիմնված է գանձման ենթակա ամբողջ գումարի վրա, այլ ոչ թե հաստատելու համար կանխավճարված 40%-ի վրա
  • Ապացուցված մահվան կամ դժբախտ պատահարների դեպքում գումարի վերադարձը կարող է տրվել Գլխավոր տնօրենի և/կամ Ընդունարանի աշխատակցի հայեցողությամբ:
  • Այն դեպքում, երբ հյուրը ժամանում է նախապես հաստատված ժամանման հաջորդ օրը՝ նախքան համարից դուրս գալու ժամը (ժամը 11:00), մեկ գիշերվա համար չներկայանալու վճարը՝ կախված սենյակի կատեգորիայից՝ ենթակա է լրիվ վճարման

 Հյուրերի կողմից պատճառված վնասների փոխհատուցման քաղաքականության 

Փրայմ հյուրանոցը հպարտորեն է ապահովում է հարմարավետ միջավայր մեր բոլոր հյուրերի համար: Որպես այս չափանիշները պահպանելու մեր հանձնառության մաս՝ մենք սիրով հիշեցնում ենք հյուրերին, որ նրանք պատասխանատվություն են կրում հյուրանոցի գույքին իրենց գտնվելու ընթացքում պատճառած ցանկացած վնասի համար: Ցանկացած պատճառված վնասի դեպքում հյուրանոցը կուսումնասիրի իրավիճակը և պատասխանատու հյուրը կպարտավորվի փոխհատուցել վերանորոգման կամ փոխարինման համար: Այս քաղաքականության օգնում է, որ հյուրանոցում մեր առաջարկած պայմանները մնան գերազանց վիջակում։ Մենք բարձր ենք գնահատում ձեր ըմբռնումն ու համագործակցությունը մեր պայմանների որակը պահպանելու հարցում:

 
Չծխելու քաղաքականություն

Փրայմ հյուրանոցում մենք առաջնահերթություն ենք տալիս մեր բոլոր հյուրերի և անձնակազմի առողջությանն ու հարմարավետությանը, այդ իսկ պատճառով մենք կիրառում ենք հյուրանոցի տարածքում ծխելու արգելքի խիստ քաղաքականություն: Ծխելն արգելված է բոլոր փակ տարածքներում, ներառյալ հյուրասենյակները, հանրային վայրերը և կոնֆերանսների սենյակները: Մենք տրամադրում ենք ծխելու համար նախատեսված տարածքներ շենքից դուրս բորոլ ծխող հյուրերի համար։ Այս քաղաքականության ցանկացած խախտում կարող է հանգեցնել լրացուցիչ վճարների և հնարավոր տուգանքի՝ տուժած տարածքը ծխից մաքրելու ծախսերը հոգալու համար: Մենք բարձր ենք գնահատում ձեր համագործակցությունը մեր հյուրանոցը բոլորի համար մաքուր պահելու հարցում։

+

Search your Room

Required fields are followed by *





hyArmenian
× How can I help you?