Մեկնման ժամանակը՝ 15:00 – 21:00
Ելման ժամանակը՝ 11:30
Արագ ընթացք կամ ուշ ելք հնարավոր է միայն ըստ համապատասխան օրի մահճակալի/սենյակի առկայության և պետք է կրկնապես հաստատվի Ֆրոնտ Օֆիսի անձնակազմի կողմից։
Պրեմիում Բիզնես արտոնություն ունեցող հյուրերի համար գործում է ճկուն (24:00 ժամ) մեկնում և ելում քաղաքականություն՝ ըստ առկայության։
Շատաշատ սեզոնի ժամանակ բոլոր ամրագրումների վճարումները անհետաձգելի են։ Շատաշատ սեզոնի ժամանակահատվածի սահմանումը որոշվում է հյուրանոցի ղեկավարության միակողմանի որոշմամբ։
Կրկին այցելող հյուրերի համար Prime Hotel-ը առաջարկում է մեկ անգամ անվճար չեղարկում Շատաշատ սեզոնի ժամանակ՝ 24 ժամ առաջ ժամանման ամսաթվից։
Սենյակի ամբողջական սակագինը կկիրառվի՝ եթե մուտքը կատարվի առավոտյան 07:00-ից կամ ելքը՝ 15:00-ից հետո։
Բոլոր հյուրերի համար պարտադիր է ներկայացնել վավեր ինքնությունը հաստատող փաստաթուղթ՝ մուտքի պահին։ Սրանից բացի, օտարերկրյա հյուրերի համար ընդունվում է վավեր անձնագիր կամ վարորդական վկայական, տեղացիների համար՝ վավեր անձնագրի քարտ։
Հյուրերը, որոնք մուտք են գործում հյուրանոց, պետք է լինեն առնվազն 18 տարեկան։
Մուտքի ժամանակ բոլոր հյուրերը պարտավոր են գրանցվել հյուրի գրանցման ձևի միջոցով։
Խնդրում ենք նկատի ունենալ, որ հյուրի ամրագրման ցանկացած փոփոխություն կարող է փոխել սենյակի գինը և/կամ պահանջել չեղարկման վճարի վճարում։
Ամրագրումների համար, որոնք հաստատված են վճարման միջոցով ամրագրման պահին, սենյակները պահվում են մինչև հյուրանոցի ելքի ժամանակը (23:00) հաջորդ օրը ժամանման։
Եթե հյուրանոցը հանդիպի overbooking կամ անսպասելի իրավիճակների, որոնք հանգեցնում են ավելի շատ հյուրերի, քան առկա սենյակների քանակը, մեր սենյակի պահման քաղաքականության հետ հանդերձ, Prime Hotel-ը պարտավորվում է գտնել և ծածկել հյուրի կացարանի արժեքը նմանատիպ որակի հյուրանոցում՝ նշված գիշերների համար։ Եթե Գյումրիում նմանատիպ հյուրանոց չկա, հյուրերը կստանան իրենց ամրագրման ամբողջական գումարի վերադարձ։
Վճարման քաղաքականություն
Անհատական հյուրերի համար՝ Վճարման միջոցով ամրագրում՝
Յուրաքանչյուր հյուր, ով ցանկանում է ամրագրում կատարել Prime Hotel-ում, պետք է կատարի ընդհանուր գումարի 40%-ի ավանդ՝ ամրագրումը հաստատելու համար։ Ավանդը կարող է վճարվել վավեր կրեդիտ քարտով, բանկային փոխանցմամբ կամ կանխիկ։
Մնացած գումարը կվճարվի 3 գործնական օր առաջ ժամանման Prime Hotel։
Խումբերի համար՝
Յուրաքանչյուր խումբ, ով ցանկանում է ամրագրում կատարել Prime Hotel-ում, պետք է կատարի ընդհանուր գումարի 40%-ի ավանդ՝ ամրագրումը հաստատելու համար։ Ավանդը կարող է վճարվել կրեդիտ քարտով կամ ուղղակի բանկային հաշիվին՝ պրոֆորմա հաշիվ/առաջարկի միջոցով։ Մնացած գումարը կվճարվի ըստ պայմանների, որոնք սահմանված են Խմբի պայմանագրում և/կամ առաջարկում։
Կորպորատիվ հյուրեր՝
Կորպորատիվ հյուր է այն անձը, որը օգտագործում է Prime Hotel-ի ծառայությունները՝ հիմնվելով Admiral Hotel-ի և որևէ ընկերության կամ այլ բիզնես կազմակերպության միջև կնքված պայմանագրի վրա։
Յուրաքանչյուր կորպորատիվ հյուր, ով ցանկանում է ամրագրում կատարել Admiral Hotel-ում, պետք է կատարի ընդհանուր գումարի 45%-ի ավանդ՝ ամրագրումը հաստատելու համար։ Ավանդը կարող է վճարվել կրեդիտ քարտով, բանկային հաշիվին փոխանցումով կամ այլ վավեր վճարման միջոցներով։ Մնացած գումարը կվճարվի ըստ պայմանների, որոնք սահմանված են Կորպորատիվ պայմանագրում և/կամ առաջարկում։
Չեղարկման/Չմուտք կատարելու քաղաքականություն
Հյուրը թույլ է տրված փոփոխել կամ չեղարկել ամրագրումը էլեկտրոնային փոստով կամ ֆաքսով։
- Առնվազն 7 օր առաջ ժամանման ամսաթվից՝ չեղարկման որևէ վճար չի կիրառվում, և ամբողջ գումարի վերադարձը տրամադրվում է։
- Առնվազն 5 օր առաջ ժամանման ամսաթվից՝ ամբողջ գումարի 70%-ի վերադարձը տրամադրվում է։
- Առնվազն 48 ժամ առաջ ժամանման ամսաթվից՝ ամբողջ գումարի 30%-ի վերադարձը տրամադրվում է։
- Եթե առանց տուգանքի չեղարկման ժամանակը անցել է, անհատույց գումարը կազմելու է 100%-ը։ Կիրառելի կարող են լինել լրացուցիչ վճարներ և հարկեր։
- Վերադարձի քաղաքականությունը հիմնված է ամբողջ կացության գումարի վրա, ոչ թե նախօրոք վճարված 40%-ի վրա՝ ամրագրումը հաստատելու համար։
- Սպանության կամ դժբախտ պատահարների հաստատված դեպքերում, վերադարձ կարող է տրամադրվել Գլխավոր տնօրենին և/կամ Ֆրոնտ Օֆիս Մենեջերին հարմարեցմամբ։
- Եթե հյուրը ժամանման հաջորդ օրը ժամանելու դեպքում մուտք է գործում մինչև ելքի ժամանակը (11:00), կիրառվում է «Չմուտք կատարելու» վճար մեկ գիշերվա կացության համար՝ ըստ ամրագրած սենյակի կատեգորիայի, իսկ մնացած ժամանակի ամրագրումը մնում է վավեր։ Եթե հյուրը ժամանման հաջորդ օրը ժամանելու դեպքում ժամանելուց հետո անցնի ելքի ժամանակը (11:00), նա կորցնում է ամրագրումը։
Վճարման միջոցով երաշխիք՝
- Խումբը թույլ է տրված փոփոխել կամ չեղարկել ամրագրումը էլեկտրոնային փոստով կամ ֆաքսով։
- Առնվազն 45 օր առաջ ժամանման ամսաթվից՝ չեղարկման որևէ վճար չի կիրառվում, և ամբողջ գումարի վերադարձը տրամադրվում է։
- Առնվազն 30 օր առաջ ժամանման ամսաթվից՝ ամբողջ գումարի 70%-ի վերադարձը տրամադրվում է։
- Առնվազն 15 օր առաջ ժամանման ամսաթվից՝ ամբողջ գումարի 30%-ի վերադարձը տրամադրվում է։
- Եթե առանց տուգանքի չեղարկման ժամանակը անցել է, անհատույց գումարը կազմելու է 100%-ը։ Կիրառելի կարող են լինել լրացուցիչ վճարներ և հարկեր։
- Վերադարձի քաղաքականությունը հիմնված է ամբողջ կացության գումարի վրա, ոչ թե նախօրոք վճարված 40%-ի վրա՝ ամրագրումը հաստատելու համար։
- Սպանության կամ դժբախտ պատահարների հաստատված դեպքերում, վերադարձ կարող է տրամադրվել Գլխավոր տնօրենին և/կամ Ֆրոնտ Օֆիս Մենեջերին հարմարեցմամբ։
- Եթե խումբը ժամանման հաջորդ օրը ժամանելու դեպքում մուտք է գործում մինչև ելքի ժամանակը (11:00), կիրառվում է «Չմուտք կատարելու» վճար մեկ գիշերվա կացության համար՝ ըստ ամրագրած սենյակի կատեգորիայի, իսկ մնացած ժամանակի ամրագրումը մնում է վավեր, եթե խումբի պայմանագրում այլ կերպ չի սահմանվել։ Եթե խումբը ժամանման հաջորդ օրը ժամանելու դեպքում ժամանելուց հետո անցնի ելքի ժամանակը (11:00), նրանք կորցնում են ամրագրումը, եթե խումբի պայմանագրում այլ կերպ չի սահմանված։
Վճարման միջոցով երաշխիք՝
Հյուրը թույլ է տրված փոփոխել կամ չեղարկել ամրագրումը էլեկտրոնային փոստով կամ ֆաքսով։
- Առնվազն 10 օր առաջ ժամանման ամսաթվից՝ չեղարկման որևէ վճար չի կիրառվում, և ամբողջ գումարի վերադարձը տրամադրվում է։
- Առնվազն 5 օր առաջ ժամանման ամսաթվից՝ ամբողջ գումարի 70%-ի վերադարձը տրամադրվում է։
- Առնվազն 48 ժամ առաջ ժամանման ամսաթվից՝ ամբողջ գումարի 30%-ի վերադարձը տրամադրվում է։
- Եթե առանց տուգանքի չեղարկման ժամանակը անցել է, անհատույց գումարը կազմելու է 100%-ը։ Կիրառելի կարող են լինել լրացուցիչ վճարներ և հարկեր։
- Վերադարձի քաղաքականությունը հիմնված է ամբողջ կացության գումարի վրա, ոչ թե նախօրոք վճարված 40%-ի վրա՝ ամրագրումը հաստատելու համար։
- Սպանության կամ դժբախտ պատահարների հաստատված դեպքերում, վերադարձ կարող է տրամադրվել Գլխավոր տնօրենին և/կամ Ֆրոնտ Օֆիս Մենեջերին հարմարեցմամբ։
- Եթե հյուրը ժամանման հաջորդ օրը ժամանելու դեպքում մուտք է գործում մինչև ելքի ժամանակը (11:00), կիրառվում է «Չմուտք կատարելու» վճար մեկ գիշերվա կացության համար՝ ըստ ամրագրած սենյակի կատեգորիայի, իսկ մնացած ժամանակի ամրագրումը մնում է վավեր։
Հյուրերի պատասխանատվություն վնասների համար
Prime Hotel-ը հպարտանում է բոլոր հյուրերի համար հարմարավետ և լավ պահպանված միջավայր ապահովելով։ Մեր ստանդարտները պահպանելու պարտավորության մասով՝ մենք սիրով հիշեցնում ենք հյուրերին, որ նրանք պատասխանատու են ցանկացած վնասի համար, որը կարող են հասցնել հյուրանոցի գույքին իրենց կացության ընթացքում։
Եթե որևէ վնաս տեղի ունենա, մենք կգնահատենք իրավիճակը, և պատասխանատու հյուրը պարտավոր կլինի փոխհատուցել վերանորոգման կամ փոխարինման ծախսերը։ Այս քաղաքականությունը օգնում է ապահովել, որ մեր հաստատությունները մնան գերազանց վիճակում՝ բոլոր հյուրերի վայելքին։ Մենք գնահատում ենք ձեր ըմբռնումը և համագործակցությունը՝ մեր կացարանների որակը պահպանելու հարցում։
Ոչ ծխելու քաղաքականություն
Prime Hotel-ում մենք առաջնահերթություն ենք տալիս բոլոր հյուրերի և անձնակազմի առողջությանը և հարմարավետությանը, ուստի հարկադիր է խստորեն պահպանել ոչ ծխելու քաղաքականությունը հյուրանոցի տարածքում։ Ծխելը արգելվում է բոլոր փակ տարածքներում, ներառյալ հյուրերի սենյակները, հասարակական տարածքները և կոնֆերանսների սենյակները։
Մենք տրամադրում ենք առանձնացված ծխելու տարածքներ շենքի արտաքինում այն հյուրերի համար, ովքեր ցանկանում են ծխել։ Այս քաղաքականության ցանկացած խախտում կարող է հանգեցնել լրացուցիչ մաքրում վճարների և հնարավոր տուգանքի՝ վնասված տարածքը ծխից ազատ վիճակի վերականգնման ծախսերը ծածկելու համար։ Մենք գնահատում ենք ձեր համագործակցությունը՝ մեր հյուրանոցը պահելու համար թարմ և մաքուր միջավայր բոլորի համար։
Խնդրում ենք նկատի ունենալ, որ մեր սենյակների գները կարող են փոփոխվել՝ հիմնվելով սեզոնային պահանջարկի և հասանելիության վրա։ Գները կարող են փոփոխվել ցանկացած ժամանակ, ուստի խորհուրդ ենք տալիս վաղ ամրագրում կատարել՝ լավագույն գները ապահովելու համար։
Need help?
Կապվեք մեզ հետ չեղարկումների կամ վերադարձների վերաբերյալ հարցերի համար։ Prime Hotel-ում մենք ջանքեր ենք գործադրում հնարավորինս օգնելու մեր հյուրերին։